Pages

Friday 1 February 2013

Birthday Present Idaman Aku

Sekarang dah masuk bulan baru . Haaa ? Bulan yang dinantikan aku . Bulan ni aku cukup umur 18 Tahun daa , Waaaa ? Dah tua laa aku kan kan ? Hopefully , this month , and this year everything can be okayy . Haa ,, Untung nye yang ada bf kan ? Confirm bf korang bagi present yang gempak gitu kan ? Haaa , but aku tetap happy even tak ada bf pun . Haa ? Sebab aku ada member bestie sampai mati aku iaitu miera and  ateen . Hope , sahabat aku tak lupa akan birthday aku nanti . Haha , memang sedih . Tahun lepas waktu sekolah gila laa , diorang celebrate birthday aku memang menajubkan . Aku gembira sangat .. Mungkin waktu tuh aku kan ada bf lagi , now dah 8 bulan i single . Haa ? malas nak ingat birthday last year , memang ar best tapi bila ingat balik gila menyakitkan . Past is past Najmiah Musa . Huhu ,,. Now aku gembira laa , lagi gembira even TAK COUPLE . Alaaaa , tapi nanti sape nak bagi aku hadiah ? ''Hehe nak hadiah , korang korang yang bace blog aku ni , aku nak hadiah !!'' . Haha , sengal la aku ni ada ke mintak ,orang hadiah . Hee~~  Aku nak share kat korang yang aku dah lame idamkan ........ HAAA ??? tengok gambar kat bawah niiii ....



Haaa ? Ni laa hadiah yang aku idamakan, hope oneday nanti ada orang bagi aku BEAR BESAU GEMOK ni . Hee~ Aminn .














1 comments:

nae nematoda said...

semoga sentiasa diberkati ALLAH :)
selamat hari lahir

Post a Comment